Nieuw bij Plaids en Sjaals
Gratis verzending
Bestel nu je favoriete plaids en sjaals met gratis verzending!
Nieuw bij Plaids en Sjaals
Bestel nu je favoriete plaids en sjaals met gratis verzending!
Beste klant,
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening
zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de
e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail,
regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling
klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid
de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Plaids&Shawls bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)